Ana Sayfa | Sıkça Sorulan Sorular | Basın Odası | Bize Ulaşın
SPM Hakkında Destek
SPM Hakkında
SPM Hakkında

SPM ile yönetilen temel disiplinler

Gereksinim Yönetimi

SPM RM ile gereksinim yönetiminin tüm şartlarını yerine getirebilirsiniz. Gereksinim tipleri oluşturmak, doküman şablonlarını yönetmek, projeler için dokümanlar oluşturmak kolaylıkla yapabileceğiniz işlerden sadece bazıları.

RM kullanarak, kelime işlemci kullanarak yapamayacağınız gereksinim tarihçesi , sorgular ve listeler ile gereksinim takibi ve ilişkilendirilmiş gereksinimlerle değişikliğin etkisi analizlerinin dışında, en üstün ürünlerde bile bulunmayan sanal doküman oluşturucu gibi özelliklere sahip olacaksınız.

SPM RM, CMMI tarafından beklenen Gereksinim Yönetimi (RM, ikinci olgunluk seviyesi süreç alanı) ve Gereksinim Geliştirme (RD, üçüncü olgunluk seviyesi süreç alanı) için gerekli şartların yerine getirilmesini sağlar. RM, Rational Unified Process (RUP), Microsoft Solutions Framework (MSF) ve benzer birçok model ve metodoloji ile uyumlu sonuçlar üretilmesini sağlar.

Değişiklik Yönetimi

SPM Change Management (CM) ürünü ile ITIL ve CoBit tarafından şart koşulan özelliklere sahip değişiklik yönetimi gerçekleştirebilirsiniz. SPM Service Desk (SD) ile entegre çalışan CM, tüm konfigürasyon maddelerinin değişikliklerini ve son durumunu takip etmenize imkan verir ve ITIL tarafından tanımlanan şekilde CMDB oluşturmanızı sağlar.

Servis ve Konfigürasyon Yönetimi

SPM Service Desk uygulaması, bir kurumun tüm konfigürasyonunu takip etmesini sağlayacak envanter ve bunlarla ilgili arızaların takip edilebileceği bir çağrı yönetimi sağlamaktadır. Her iki ana özellik de ITIL uyumlu olarak tasarlandı.

Kalite Yönetimi

SPM Quality Assurance (QA), CMMI kalite güvence süreç alanlarında (VAL, VER) belirlenen şartların tamamını yerine getirmeniz için gerekli araçları sağlamaktadır. Ayrıca SPM ürünlerinin süreçlerin yönetiminde sağladığı destek, süreç denetimini de kolaylaştırmakta ve CMMI hazırlığındaki kurumlar için PPQA alanında büyük ilerleme kaydetmektedir.

SPM Requirements Management (RM) Üstün yetenekli gereksinim yönetimi aracı.
SPM Change Management (CM) Özelleştirilebilir form ve işakışı yapısına sahip değişiklik yönetimi, talep yönetimi ve hata takibi aracı.
SPM Service Desk (SD) ITIL ve CoBit uyumlu servis masası ve konfigürasyon yönetimi aracı.
SPM Quality Assurance (QA) Test planlama ve yürütme aracı (Çok yakında)

 

 

Ana Sayfa | SPM Hakkında | Sıkça Sorulan Sorular | Bize Ulaşın | Gizlilik İlkesi | Hizmet Şartları
©2008 i-con. All Rights Reserved.